Home » Ari Lennox Feat. Lucky Daye – Boy Bye

Ari Lennox Feat. Lucky Daye – Boy Bye

by ease
Ari Lennox Feat. Lucky Daye - Boy Bye

Ari Lennox Feat. Lucky Daye – Boy Bye

The “age/sex/location” album by Ari Lennox was released on Friday. On Songs in A Minor, her debut studio album, J. Cole compared her music to that of Alica Keys. Tracks like “Waste My Time,” “Leak It,” and “Boy Bye” have fans expressing their delight.

Stream below.

[Intro: Lucky Daye & Ari Lennox]
It's sweet like mangoes
Sweet like mangoes, huh?
Yeah
You so fuckin' fake
(I'ma go and get that [?] that you [?])
Say it with you chest, say what you mean, stop playin' with me
I'm not playin', see, that's the problem, like
I ain't playin' either, shit
That's, that's the problem like
But I'm not hearin' the fucked up shit you sayin', but

[Verse 1: Ari Lennox & Lucky Daye]
Talkin' all that shit, where your girl at? (Pssh)
You are way too fine, to be alone (Why, thank you, thank you, I appreciate that)
Girl, with all that ass and no one behind it, oh
I'm just wonderin' if I can walk you home (Home, home)

[Chorus: Ari Lennox & Lucky Daye]
Boy, bye
Thinkin' you gon' come inside
Boy, bye
Not tonight
Woah, now
Can't say it ain't worth a try
It feels right
I'm tryna make you mine, oh

[Interlude: Lucky Daye & Ari Lennox]
Shit, girl, give me your number, let me follow you or somethin' (Yeah)
I actually got a man, yeah
Uh, really? (Mmm)
You playin'? (Nah, I'm good)
That's cap, come on (Oop, my phone just died)
Okay, okay, I get it

[Verse 2: Ari Lennox & Lucky Daye]
Talkin' all that shit, where your ride at?
‘Cause I got someone waitin' upstairs
Girl, you fuckin' lyin', I ain't talkin' Cujo, hey
Why don't you let me inside so I can take you there? Oh

Those lines belong in 1995 (Oh)
Just like them funky Nikes (Ooh)
Girl, why you got me workin' from 9 to 5? (Hey)
With those wrong socks
Them toes just bussin' out them slides, ba-da-da
(Yo)

[Interlude: Lucky Daye & Ari Lennox]
You ain't think I saw that
Shut up, I forgot my Dr. Scholl's
Dr. No (Fuck you)
Nah, it's cool, I'm joshin', I'm joshin'
I fuck with you, like, mmm, what's up?

[Bridge: Both, Ari Lennox, Lucky Daye]
Ooh, I don't know you
True, I like you (I do)
Ooh, I don't know you (I don't know)
True, I like you (I like you, baby)

[Verse 3: Ari Lennox & Lucky Daye]
I know you're playin' with me (I know)
I know you've been hangin' with (No, no)
Casey, Georgette, and Judy (Yeah)
I don't know who you think you are foolin'
Not me, stop playin' with my top, mmm

[Verse 4: Lucky Daye & Ari Lennox]
I know you think that I'm shady
I want you to be my baby
Sunsets, big daydreamin', baby
Girl, I think of you on the daily
She said that I look better with her eyes closed
I said, “Be careful where you walk, baby, there's potholes”
Touch is soft like shea butter, cocoa melanin color (Ooh)
Go crazy when we cut up, only think that I know (Uh, uh-huh, uh-huh)

[Outro: Ari Lennox, Lucky Daye, Both]
You a secret rapper?
Huh? (Oh, no)
I don't date those so…
A secret rapper? I mean, I'm rappin' too, you know, but, like (Oh, no)
Man, come on now (No)
I can't just talk to you? Like, let me open up, I'm [?] shit (No-no, no-no)
Boy, hush (Come on)
You probably ain't never had real love before
Uh, no, like, that's a thing, like, I have
And that's why I can tell this is givin' you fraudulent, it's givin' fickle
I don't even go to other spots but over here, baby, like, I'm tryna fuck on some fresh shit, you feel me?
There's no projection, I just can tell by your erection that (Mmm)
This is shady
Well, I ain't gon' pass on that ass, you know what I'm sayin'? I'ma hit the gas (Ooh, ooh)
That was nice (You know what I mean?)
Man, it was like, hahaha
That was really lame, like
My angel, angel (Okay)
And I love all your angles, angles

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

This website uses cookies to improve your experience. We'll assume you're ok with this, but you can opt-out if you wish. Accept Read More

Mersin escort - Korsan taksi
%d bloggers like this: